Världens längsta inlägg =)





hmm hur ska jag lyckas med detta?!  jo jag gör så här (I)  Denna veckan startade då med att jag hade ledigt på måndags så då gjorde jag inge speciellt, men på tisdag så vakna runt 0700 gick upp o duscha sedan vart det att gå ut och köra moppe till skolan dock åkte jag försent hemifrån så jag kom 0804 till skolan vilket inte var något vidare dock var lärare konstig och rev alla salar hon kom till så de gjorde inget: =)   på onsdagen så vakna jag åter igen vid 0700. gick o duscha o sen gick ut o starta de nya vrålåket som sedan åkte till skolan och kom i tid för en gångs skull där jag hade 2 prov ett matte B prov och penumantik och hydralik  som jag fick G på. =D slutade vid 1200 så det vart att åka in till stan där man träffa nåra galna borensbergare som var trevliga på nåt sätt så dom hoppas jag på att man får träffa mer. =D  På torsdagen så vart de skolan där jag fick veta att vi skulle ha 7 matte lektioner i veckan ist för 4 så de va inge kul. annars hände inget specielt denna dagen utan allt rulla på som vanligt. på fredagen så åkte man till skolan som vanligt där läraren sa att han inte orka med melodifestivalen så vi slapp gå på vår fritid till melodifestivalen som tydligen var obligatorisk  så de va gött sen på efter middagen så vart de att träffa en av de galna borensbergarna vid namn Emelie o sola inne i parken  Mycket trevligt =)   sen på lördagen vart det mer sola med Emelie och sebbe och sist och minst söndagen vart att umgås me robin och prata med Elin på skype och även spela lite Cs =)

Nu vart detta väldigt långt o säkert ingen som orkar läsa iaf men ha det så bra over and out! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0