så vart de svart...

Jaha då vare dags för ett blogg inlägg mkt har hänt sen sist jag la in ett "Riktigt" blogg inlägg. Det har bl.a varit jul och de e snart Nyårsafton en av de bästa dagarna på året efter födelsedagen såklart.  Nu till nutiden idag har jag Lanat men några polare samt igår till imorrn för sen e jag riktigt trött då jag tävlar med mig själv om hur länge jag kan va upp änså länge e jag uppe i 32 timmar lite snabbt räknat och mer kommer de bli. Fast de har sina bieffekter dock att reaktion o sånt blir lite sämre men men vafan lite kul ska man ha. om ngn har lust inatt mellan 27/12- 28/12 är uppe och inte har min msn så får ni gärna adda den ( [email protected] )och hålla mig sällskapför när klockan slår 12 50 imon (28/12) har jag varit uppe i 48 timmar. De va lite om läget hos mig mer kommer under natten tror jag eller iaf hoppas på de.

över och ut 

Ps. för de som e intresserade så är mitt gamla rekord 35 timmar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0